tisdag 6 september 2011

Glömsk

Tycker jag har blivit väldigt glömsk nu eller förvirrad kanske det bara är.
I morse satt jag och funderade på vad det var jag skulle göra idag tillslut tittade jag i kalendern och upptäckte att det var bvc vi skulle vara på 10.30. Klockan var just då 9.38 vilket betydde att det blev en väldigt stressig morgon. 
Båda barnen har haft en väldigt dålig dag. Caspian har varit ledsen och arg hela dagen och allt blir så fel för den stackarn. Jag tror han har väldigt ont i munnen med två hörntänder som håller på att spricka igenom tandköttet. Mirabelle har haft jätte ont i magen och har mer eller mindre skrikigt sig igenom dagen gungandes på min arm. Ibland är livet inte alltid så lätt!
Bvc besöket gick bra hon väger 5840 g nu.
Vi gick hem till farmor och farfar efteråt och tog en fika, Tim kom oxå dit.
Hemma fick vi besök utav Maria som skulle hämta sin soppa hon beställde här på kryddpartyt och så blev det fika med mera :) Mirabelle fick en jätte fin klänning utav henne :)
Mamma som precis har kommit hem från grand canaria har varit här oxå. Hon ville ha hjälp med sina bilder och Tim blev så glad över att få hjälpa henne ;) Barnen har fått jätte fina handdukar utav dom som dom har köpt där :)
Nu blir det lite skilda värda avsnitt innan det är dags att sova.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar