fredag 23 november 2012

Min goda frukost, smoothies av naturell yoghurt, blåbär, hallon och banan. Knäckebröd med philadephia ost!

Skönt med helg igen, ikväll ska vi ägna oss åt bakning. Caspian ska ha sitt första barnkalas i morgon :) Tyvärr kommer det inte så många som det var tänkt, men jag tror han kommer tycka det är jätte roligt ändå!

Igår på min namns dag fick jag en blomma av mamma och även 50 kr av min famror & farfar är som en mini födelsedag :)

Vi har haft besök av Caspians faddes och hennes dotter Ellora. Tror inte Caspian förstod vilka det var eftersom dom inte har träffats på nsätan ett år. Men han tyckte det var roligt att leka med Ellora iaf, dom är sysslingar!

Efter middagen åkte vi bor till farmor & farfar för lite fika mkt trevligt. Det första Caspian frågade när faror öppnar dörren är: är farfar hemma? Han är så glad för min farfar men kan inte säga gamla farfar så han tror att han har två farfar.

Mirabelle la vi direkt när vi kom hem, hon var så trött. Caspian har fått titta på Karlsson på taket. När det var slut och han skulle sova blev han så arg att han skrek under hela tiden då jag gjorde honom igordning sen in på hans rum och ja nu är Mirabelle vaken och dom skriker frå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar