tisdag 9 augusti 2011

Bättrings väg

Vi är hemma och Mirabelle är på bättringsväg. Vi kom hem i torsdag men fick åka in igen i lördags då hennes utslag förrvärrades och fötterna va kräft röda och svullna. Nya blodprov tog för att se exakta virus och nytt urin prov. Hon har även fått antibiotika mot ekolierna i urinet så vi hoppas hon bli frisk helt snart vår lilla prinsessa.
Det har inte hänt så överdrivet mkt spännande sen vi kom hem från sjukhuset, vi har mest varit hemma och Mirabelle har varit så mammig. Hon vill ha min närhet hela tiden. Jätte gosigt men kan bli en aning jobbigt när andra saker behövs göras och Caspian oxå behöver min uppmärksamhet. 
Idag har jag och barnen varit på bvc, Mirabelle väger nu 4960 g. Så trotts att hon har varit sjuk ökar hon stadigt i vikt :)
Emlan har även varit här med massa fina kläder till Mirabelle. Det är Emlans faster med familj som så snällt ville ge oss dom och det tackar vi för :)
Efter Caspian hade somnat för natten ställde jag mig och gjorde toblerone muffins, dom blev super goda så recept kommer på dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar