måndag 2 april 2012

Febern tillbaka

Natten har varit HEMSK! Det var längesedan jag kände mig så maktlös och ledsen. Klockan 00.30 vaknade Mirabelle och började skrika hysteriskt och sparka med benen. Jag gav henne mat i hopp om att hon bara skulle vara hungrig men icke. Detta fruktansvärda skrikande höll i sig hela natten, och då överdriver jag inte. Hon skrek HELA natten. Jag och Tim turades om att ha henne eftersom jag var otroligt trött då jag sovit jätte dåligt dom senaste nätterna. Nu i morse stannade Tim hemma så jag kunde få sova några timmar och det var skönt även om jag vaknade ett antal gånger av att Mirabelle skrek hysteriskt.
Efter att Tim åkte i väg till jobbet tog jag tempen som visade över 39 graders feber. Jag fick inte sätta ner henne för att göra något utan hon skulle vara i famnen hela tiden och gosa. Tillslut tog jag täcket och la på golvet där låg hon helt stilla och bara tittade och hon ligger fortfarande kvar där.
Alvedonen tar inte ner feber och hon är verkligen påverkad av febern. Så här stilla har jag inte sett henne ligga sedan hon var ungefär 2 månader.
Febern har kommit och gått i ca 1 månads tid nu och jag ger mig inte, något är fel. Jag känner det på mig. Så klockan 14.00 ska vi upp till vårdcentralen för ett läkarbesök.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar