söndag 1 april 2012

Söndags gott

Sitter under täcket med en stor skål med godis och snaskar så jag börjar må illa, typiskt mig! Haha
Igår skulle man släcka ner under 1 timme vilket jag tycker att man absolut ska göra då det är viktigt att man försöker uppmärksamma klimatproblemen. Vi släckte så klart ner, men jag gjorde en riktigt tabbe! Jag startade tvättmaskinen 20 minuter innan så den stod igång vilket var riktigt störande. Släckte ni ner?


Vi var hos Sara, Martin och Linnea under gårdagen, det var jätte roligt att träffa dom. Och Caspian trivdes så bra med två rum fulla av leksaker.


Känns som jag inte gjort alls mkt idag, men ändå har jag det. Vi var ute en stund under förmiddagen och lekte på lekplatsen. Men Caspian var så arg och trotsig så det var inte alls roligt. Och Mirabelle somnade sittandes på marken!
Har försökt få lite undan plockat här samtidigt som jag har lekt med barnen. Jag har iaf hunnit med att tvätta 3 maskiner tvätt och stor städa i badrummet.


Nu tror jag faktiskt att jag ska sova, god natt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar