måndag 14 maj 2012

Barnen är friska nu, hoppas jag! Vi var hos doktorn i fredags med Mirabelle. Hon hade då haft feber i 5 dagar och då tyckte dom hon skulle behöva undersökas. Sänkan låg på 20 men han sa att vi skulle avvakta. På kvällen var febern borta från henne. Caspians feber har varit lite till och från men försvann oxå i fredaga, han har varit väldigt hängig. Och fortfarande är han gnällig. Helgen har varit jätte bra, vi har firat min bror och systerson, mamma och Sam bjöd på god mat. Och söndags middag med farmor & farfar och pappa blev det oxå. Idah har vi varit på öppna förskolan och sedan tagit det lugnt. Ligger i sängen efter att vikt tvätt i 1 time och /40 minuter... Så nu ska jag sova och i morgon ska vi på extra vikt kontroll på bvc, spännande!

1 kommentar:

  1. Jag har märkt det och det känns som att mobbingen och våldet kryper längre ner i åldrarna. Eller har det alltid varit så? Låter inte alls roligt att behöva se att sitt barn blivit slagen på förskolan. Då blir man ju nästan lite irriterad på personalen som man ändå förstår inte kan ha 100 % koll jämt. Jag ska vänta ett tag till med förskolan men jag vill ändå lyssna på hennes behov. Kanske någon timme då och då skulle göra henne gott. Får se hur vi gör till hösten sen =)

    SvaraRadera