torsdag 7 juni 2012

Fy vad dålig jag är på att blogga. Jag ska försöka bättre mig! Haha
Vad har vi hittat på sen sist?!
Jo vi har varit sjuka, eller Caspian & Mirabelle, Vi har varit på öppna förskolan, umgåtts med vänner, varit hos min bror i Jönköping, haft det trevligt i Gisslaved, besökt strippen och leklandet. 
Mirabelle lärde sig gå i måndags, men känner sig säkrast inne på deras rum. Men några steg får man se ändå lite här och var :) Hon var då 11 månader, 2 veckor och 2 dagar! Hon börjar verkligen bli stor min prinsessa. Men tyvärr står det stilla med vikten, eller hon har minskat 300 g så helt stilla står hon inte. Men det går åt fel håll!  Hon väger nu ynka 7500 g. 
Det är iaf Barn i Karlskrona som har hand om henne nu. Dom har tagit en massa prover på henne bland annat gluten och sen sköldkörtels prov. Men än så länge har vi inte hört något ifrån dom. Vi ska få träffa en dietist och har nu fört en mat dag bok!
Hon har fått två st tänder på nedre käken, så gulliga.
Caspian har lär sig fler och fler ord, sakta men säkert kommer det. Han är duktig på att hjälpa till med städning och andra hushålls sysslor. Vårt matvrak har nu börjat mat strejka och äter knappt något under dagen. Men det är en period dom flesta går igenom så jag känner mig inte det minsta oroad över detta.
Vi ska flytta i slutet av Juli/början på Agusti, det får bli inom Ronnebyhus trotts allt och bara några hus längre bort på detta området. Men det får duga just nu! Det blir en 3 rummare på botten med en liten trädgård.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar