onsdag 2 maj 2012

Tillbaka

Hej på er. 
Vi lever, trotts 1 månads tystnad. Anledningen är att jag inte har mått så bra på sista tiden och det har gjort att jag helt enkelt inte har orkat blogga och knappt orkat läsa andras bloggar. 
Ni kanske minns att jag haft problem med magont och blödningar sen jag satte in min spiral i november. Jag har varit på kontroll på mvc och kontroll på akuten. Allt har sett bra ut och magsmärtorna har inte kunnat kopplas ihop med spiralen. Jag har även blivit hemskt trött och somnat lite hur som helt pga av blödningarna. Så för exakt 2 veckor sedan bestämde jag mig att nu får det vara nog. Min barnmorska plockade bort spiralen och redan efter 2 dagar försvann mag smärtorna och efter 1 vecka slutade jag blöda. Just nu ska min kropp vila och komma i balans innan nytt preventiv medel är tänkbart. Men nu känner jag mig äntligen bra igen :)
Mirabelle är på bättringsvägen, det har varit lite feber fram och tillbaka men annars inga fler sjukdomar. Men vår lilla tjej går inte upp i vikt och vid extra kontrollen på bvc i måndags visade det att hon hade minskat 70 g. Hon äter jätte bra och eftersom hon har svårt att öka är vi nog med att ge henne ordentlig mat och inte allt för många timmars mellan rum. Vi ger henne något laxerings medel pga av förstoppning.  Hon är pigg, glad och väldigt framåt i utvecklingen. Hon kan vara lite skrikig och förstoppad. Bvc sköterskan verkade inte vara jätte orolig men dom kommer att skicka remiss till Barn. Vi är tacksamma att dom tar detta på allvar och kolla upp detta. Jag är jätte orolig och känner mig väldigt stressad över hennes vikt problem.
Jag har skaffat mig en Iphone 4, jag har aldrig varit så nöjd med en telefon tidigare!
Kommer slänga in lite bilder ikväll eller i morgon, jag få se vad jag hinner med.



1 kommentar:

  1. http://www.naturafemme.se/
    Här får du en länk på ett skydd .
    Det verkar vara bra o smidigt . LÄSA om det kan man ju alltid göra :) Ha det bra,o va rädd om varandra :)

    SvaraRadera