måndag 2 juli 2012

Bilder

Kith & jag var hos min kusin med familj och red en dag


Här leker vi med trolldeg

Efteråt diskade Caspian, för det tycker han är kul

Mirabelle är stolt för hon kan dricka ur vanliga glas och Caspian härmas

Gos på golvet

Capian och pappa myser

Syskon gos

Undrar vad som är så intressant?

Pappa och Caspian ritar

Saga har ingen egen bädd då hon tuggar upp sina, men katternas iglo duger bra!





Syskon matching ;)

Hej jag heter Mirabelle och jag är en klätter apa


Myser med ungarnas puff



Sjukling



3 dagars febern

Klippt till håret lite

Så trött liten kille när han är sjuk

Klätter apa



I love my man <3


Frukosten mitt hjärta fick på sängen för ett par dagar sedan, dagen efter gav han mig frukost på sängen :)

Två små bad älskare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar