onsdag 4 juli 2012

Kallas detta sommar?

Idag är inte mitt humör på topp, jag är så trött på detta vädret. Ena dagen fint, sen mulet, regn och blåsigt. När ska det vara en fin sommar då? Man kan inte planera in att åka iväg för lite sommar kul när vädret aldrig kan bestämma sig.
Idag var det så fint väder på morgonen så jag bestämde mig för att ta barnen med till brunnsbadet, men vid 11 tiden försvann solen och vi har inte sett den mer sen dess. :(
Igår var det super fint väder och vi spenderade hela eftermiddagen hemma hos Fia och barnen. Massa kaffe och jordgubbar blev det, så mysigt!
Idag har det lekts och gosat, Caspian är på himla kram humör med Mirabelle. Ibland går det bra men hon kan bli väldigt arg när han inte släpper henne.
Barnen sover just och jag ska förbereda fruktsalladen vi ska ha till mellanmål, därefter tror jag minsann vi går ut till lekplatsen.

1 kommentar:

  1. Ja de är exakt så jag känner, har massa förvärkar som dock har blivit mer och starkare senaste dagarna sen slemproppen lossnade, men händer liksom inget mer. Lär få gå fulltid ja med bara för att man är så inställd på att hon ska komma "nu snartt"

    SvaraRadera