fredag 23 mars 2012

ensam hemma

Jag är ensam hemma, eller ja barnen är självklart hemma men dom sover sen många timmar tillbaka! 
Min bror var tydligen uttråkad så han tog en tripp från Jönköping ner till oss för att dra med sig Tim ut på krogen. Hade gärna velat följa med, men är ju inte helt ok ännu! :/
I stället sitter jag hemma och äter massa onyttigt och faktiskt äckligt godis, typiskt mig att inte kunna sluta trotts att jag inte gillar det!!!
Tanken var att jag skulle måla om min gamla tripp trapp stol som Mirabelle har just nu, men jag har inte kommit så långt. Jag har påbörjat slipningen men har en hel del kvar innan det kan börja målas så det får nog vänta tills i morgon kväll. Caspians tripp trapp målade jag om för några månader sedan, men den blev inte så bra så måste tyvärr göra om det, suck! Just för stunden så underar jag varför jag alltid ska hålla på att måla om saker när jag ändå tycker det är skit tråkigt att göra det?! Tror Tim får ta över projektet renovering av barnens nya säng ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar