onsdag 21 mars 2012

Morgon pigga barn

Hjälp vad tidigt mina barn vill stiga upp nu mera. Vad har hänt? Caspian har från födslen velat sova till 10 tiden och ja Mirabelle har väl inte direkt har någon bra sovrutin. Sen några veckor tillbaka tycker dom att vi ska stiga upp allt från kl 5.30-8.00. Men visst det är rätt skönt att inte sova bort hela dagarna när man ändå har städning och andra sysslor att sköta. En positiv sak är att Mirabelle faktiskt har börjat sova hela nätter och det gör att jag faktiskt orkar stiga upp tidigt även om jag gärna hade legat och dragit mig iaf till kl 9 ;)


Jag och barnen är mkt bättre nu och Caspian börjar vissa tecken på att vara rastlös. Men för allas skull tänkte jag att vi skulle hålla oss ifrån öppna förskolan, öppen gruppen och gympan till nästa vecka. Denna veckan får vi nöja oss med lek här hemma och ute. Vi har köpt en tre hjuling till Caspian så han kanske har lust att försöka sig på att cykla lite :) Förra sommaren var hans ben för korta för att kunna cykla, därför har vi väntat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar