söndag 25 mars 2012

Härlig helg

Igår hade jag en enderbar dag med mina syskon och barn, Tim var och skruvade med bilen. Först gick jag, Roger och barnen och åt mjuk glass för första gången i år. Sen gick vi hem till Micaela och drack kaffe ute på altanen. Micaela fick passa barnen medans jag och Roger åkte och handlade och sedan grillade vi. Micaela och Roger tjabbade om grillen så jag beslöt mig för att bara glo på och låsta dom två ta hand om det. Resultatet blev rökig årgång!
Idag har Tim skruvat med bilen igen, snart klar iaf! Jag och barnen har städat lägenheten, damsugat och skurat golven. När barnen hade vilat middag gick vi hem till Katta & Krank där Tim höll på med bilen. Efter en stund ndär gick vi hem igen och lagade middag. Nu ska vi strax gå och lägga oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar