onsdag 14 december 2011

Dagen började väldigt tidigt för våran del. Ronnebyhus skulle kolla några grejer i lägenheten och detta var mellan 8.00-13.00 och här brukar dom komma direkt på morgon så jag kände att det var lika bra att stiga upp och göra oss iordning innan dom kom. Självklart dök dom inte upp förens 10.30!
Maria har varit här idag, mkt trevligt :) Hon följde även med när jag skulle till vårdcentralen, vilket var himla bra då hon kunde ha barnen medans jag träffade sköterskan. 
Jag har haft jätte ont i ena sidan på högra bröstet, körtlarna är även svullna och det gör fruktansvärt ont när jag ammar. Dom konstaterade att det var mjölk stockning, så jag hoppas att det försvinner inom kort.
Barnen har inte varit på speciellt bra humör idag, Caspian har varit helt upp och ner vänd och Mirabelle har bara velat ligga i famnen och gosa.
Jag har övningskört ikväll med mamma.
Nu sitter vi och tittar på tre kronor och jag passar på att måla naglarna.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar