lördag 17 december 2011

Jag blir så förbannad, jag kan inte lägga upp mina bilder här på bloggen. Har försökt nu i ca 2 veckors tid!! Men ska ge mig på ett nytt försök i morgon när kanske Tim kan hjälpa mig.
Idag har vi bara flängt runt. Först handlade vi inför Tims kalas i morgon. Jag erbjöd mig och baka men Tim tycker jag har ett hemskt humör varend gång jag ställer mig för att baka så han ville hellre köpa!
Senare hälsade vi på Kith, Tom och vovarna.
Kvällen spenderades hos farmor & farfar med pappa, faster Lena & Rune. Väldigt trevligt :)
Igår när jag och Caspian åt lunch började han räkna och räknade helt själv till 3, så stolt jag blev :) Och Mirabelle som har kunnat sitta på golvet helt själv i lite över 1 månad fast korta stunder hon satt en bra stund på golvet och lekte igår :)

1 kommentar:

  1. Konstigt att du inte kan ladda upp bilder, jag har inget problem med den saken. Är de för stora kanske?

    SvaraRadera