tisdag 27 december 2011

Hej på er. Hade ni det trevlig på julafton?
Vi hade det super trevlig. Förts var Tims pappa här. Sen åkte vi hem till farmor& farfar där även pappa var. Vi åt god middag, öppnade julklappar och tittade på kalle anka. 
Där efter åkte vi till syrran där vi firade vidare med tomte, paket öppning och middag igen. Lite senare körde Tim hem mig och barnen och han åkte med mamma till kyrkan för midnatts gudstjänst.
Vi och barnen fick så mkt fina julklappar och vi var så nöjda.


På juldagen åkte vi till Karlskrona för att gå på mellan dags rean, men vilken tabbe vi gjorde för det var barar elektronik butikerna och rusta som hade öppet. Så vi åkte till Martin och våldgästade honom och hans kompis.
I sista stunden bestämde vi oss för att gå ut och festa. Så barnen fick sova hos moster och kusinerna medans mamma och pappa roade sig på annat håll. Det blev en minst sagt händelserik kväll, allt behöver inte nämnas här! 
Först var vi hos Nick, sen vidare till Elin. Där alla skulle till Natti så vi bestämde oss för att följa med. Tim gömmer nästan ett helt flak öl i buskarna och när vi står i kön kommer vi på att mitt leg ligger hemma. Vi hämtar ölen för att dra vidare. Då har vakterna hittat ölen och hällt ut dom. Vi hängde med Emelie och Svensson till bowlinghallens pub där jag fick komma in och det första jag gör påvägen till baren är att trilla omkull. Otrolig pinsamt! Bartendern berättar att det är deras "snö" maskin i taket som gör att golvet blev som en is bana. Mkte trevligt! Fint var det när fejk snön kom, men inte så trevlig att halka omkring där och jag såg många under kvällen som gjorde samma grej som mig. Det verkade vara mest tjejer med högklackat för killarna stod rätt stadigt.
Jag gnällde iaf resten av kvällen/natten på hur ont det gjorde och Tim sa att det bara var en stukning. Vi drog vidare till Svensson, sen gick jag och Tim till Robin och sen hem. Kom i säng vid 6 på morgonen. Vaknade 4 timmar senare av att jag inte kunde räta ut mina fingrar och det gjorde sjukt ont. Så mamma fick köra mig till akuten där jag blev kvar i några timmar.
Fick träffa läkare, röntga handen och tillsut gipsa. Inget vidare trevlig när jag var så bakfull så jag bara ville ligga hemma och frossa i mig massa onyttig mat.
Jag har en spricka i handen och dom misstänkte ytterliggare en spricka men det var svårt att se, så därför ska jag tillbaka om 1 vecka då dom ska göra en skickt röntgen.
Att ha två små barn och vara gipsad är ingen vidare bra kombination, som tur var är tim hemma denna vecka.

1 kommentar:

  1. Hej! Jag undrar vad för kod du har till din text?
    Tycker den är jätte fin, skulle vilja ha den.
    Kram

    SvaraRadera