fredag 2 december 2011

December

Snart julafton och vi har en levande fluga i lägenheten! Jag har verkligen ingen julkänsla, lite snö kanske kunde hjälpa till på traven.
Båda barnen har varit lite små febriga, ingen förkyldning, inga nya tänder utan bara små febriga och griniga. Hoppas dom är bättre tills i morgon då vi ska iväg.
Jag har stor städat hemmet. 
Kith och vovarna har varit på besök idag, alltid lika trevligt. Men mitt i vår pratstund ringer Tim och berättar att han är påväg in till akuten. Han hade tydligen fått in fingrarna i en kap eller vad det hette. Det slutade med två stygn i varje finger och stel kramps sprutan. Stackars min man så ont han har haft ikväll, jag har tyckte riktigt synd om honom!
Eftersom Tim har väldigt ont och behöver vilar har jag haft fullt upp ikväll. Badat och nattat barnen, handlat och även varit ute på en lång kvälls runda med Saga.
Nu blir det att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar