söndag 18 december 2011

Födelsedas firande

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min mans födelsedag, hurra hurra hurra :) Han blir hela 24 år idag, tänk vad tiden går fort, första gången jag träffade han var han knappt 16 år!

Natten till idag var hemsk, grannarna väsnades vilket gjorde att Mirabelle vaknade flera gånger och jag har så fruktansvärt ont i magen.
Tim fick frukost på sängen och sen drog vi igång med städningen. Vi är alltid ute i sista sekunden med allt, så typiskt!
Tim fick pyjamas byxor i flanell och en tumstock med nakna tjejer på utav oss. Tumstocken köpte jag när jag var på sexpartyt, jag tyckte det var en rätt rolig present eftersom han använder tumstock varje dag i jobbet.
Barnen sover så gott efter allt ståhej och jag sitter med ansiktsmask.Funderar på att ta mig ett fotbad innan det är läggdags.
David är här med sin valp just nu, så lite och söt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar