fredag 9 december 2011

Fri fri fri

Nästan 1 vecka sedan jag skrev, jag har varit fri från datorn och det har faktiskt varit skönt!
Det har hänt en hel del denna veckan.

Tim har varit hemma några dagar eftersom han haft himla ont efter olyckan förra veckan, men nu verkar det bli bättre. 
Det har varit föräldra träff, fikat med Kith, övningskört och en hel del bus med barnen.
Caspian har lär sig ett nytt ord "dumma dig". Det används lika flitigt som nej här hemma. När jag säger åt honom att han inte får göra något säger han dumma dig eller om jag vill borsta tänderna på honom eller klä på honom så är det dumma dig. Jag försöker förklara att så säger man inte men samtidigt måste jag hålla mig för skratt för han är så otroligt söt när han tjurigt få fram dessa ord! 
Idag har jag varit så otrolig stol över Caspian, vi var hos läkaren med honom och tog lite prover. Han tjabade inte emot eller sa något när dom undersökte honom och satt helt stilla när dom tog blodprover. När det stack till och blodet kom sa han bara OJ och så tittade han nyfiket på.
Mirabelle måste jag oxå få skryta om. Hon sover faktiskt hela nätter nu i sin spjälsäng och utan mat. Vid 7 vill hon ha mat och sen får hon ligga hos mig tills vi stiger upp vid 8-9.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar