söndag 29 januari 2012

Underbar helg

Denna helgen har varit riktigt bra.
I fredags var jag och barnen hos syrran och hennes barn. Caspian fick massa bilar utav Sebbe, han var i sjunde himlen! Tim slutade tidigar så vi åkte och handlade. Tim tatuerade på kvällen.
I lördags åkte vi till Kaskad och badade. Men innan dess fick det bli Börjes. Mirabelle hade växt ur sin badblöja och Caspians badblöja var spårlöst försvunnen. På kvällen kom David hit och när han väl gick hem efter några timmar hade jag sjukt ont i magen efter allt skratt!
Idag började dagen tidigt för en söndag, redan 8. Men jag, Tim och Mirabelle låg kvar i sängen till lite över 9, medans Caspian härjade runt i lägenheten. Efter frukosten fick vi ut och Saga fick träna weight pull med att dra Caspian i pulkan en lång bit. Innan vi gick hem fick Caspian åka pulka i baken några gånger. Hemma blev det varm choklad och frukt sedan somnade båda barnen. Vi har stor städat så det är så fint här hemma. Kvällen ägnade jag med att laga mat till Mirabelle och till oss. 
Nu har jag haft liten spa kväll, peeling, ansiktsmask, fotbad, fotfilning och massage. Nu ska jag och älskling dippa med morötter och titta på film.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar