måndag 16 januari 2012

Vilken toppen natt det varit med Belle, hon sov från 19.00-9.40. Tala om att jag var glad, men samtidigt vaknade jag flera gånger i natt pga att jag är van att hon vaknar om nätterna och vill ha mat och sen sov jag oroligt bara för att jag undrade hur länge hon tänkt sova :P Men jag hoppas på att vi får en lika bra natt.


Vi har fruktansvärt kallt i vår lägenhet och nu tycker jag att Ronnebyhus får ta och skärpa till sig. Dom är faktiskt riktigt sviniga mot sina hyresgäster. Dom själva hade aldrig velat bo med dessa problem vi hari lägenheten och nu har vi inte ens någon värme. Tim har ringt och pratat med dom då kom det fram att dom fått in över 20!! fel anmälningar på värmen, då är det något som är riktigt fel men det kommer dom väl aldrig fixa ordentligt för det vet inte dom hur man gör! Tydligen hade många bara haft 16 grader i lägenheten och vi hade nog inte många grader över detta heller. Det var så kallt att Caspian fick ta ett tjockare täcke för man andades in kallluft i deras rum och vid Caspians säng drog det kallt. Vi får ta på oss extra med kläder för att vara här hemma, vilket egentligen inte ska behövas. 


Idag har vi varit på öppna förskolan med några från föräldrar gruppen, mkt trevligt :) Efteråt var vi hos farmor & farfar sen var vi hos Kith och ikväll har vi varit på familje gympan. Nu sover barnen och jag ska göra mig en kopp honungsvatten och krypa ner under täcket fullt påklädd och hoppas på att få upp värmen i kroppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar