söndag 4 september 2011

Fart fylld helg

Denna helgen har verkligen gått snabbt. Vi har knappt hunnit ta det lugnt och njuta förens det är dags för ny vecka.
Igår var vi hos farmor &farfar och fikade. Kith kom hit på en kaffe och lite prat. Sen har jag 1 tupperware visning och 1 krydd visning. Lite små stressad kände jag mig igår. Caspian trillade ner från min systers trappa oxå, men han brydde sig inte så mkt för han ville upp direkt igen. Suck! På kvälle var vi hemma hos Bleckman som skulle ha kräftskiva. Lika dött som på alla andra kräftskivor han försökt ha, stackars Bleckman ;)
Idag har vi varit på Loppis, sen har jag haft en start demo i tupperware. Martin ska ju börja sälja, kul :) Nu ikväll har vi försökt städa upp lite här hemma. Lustigt att det kan bli så stökigt när man knappt hunnit vara hemma. Tim är iväg och köper lite kex och annat gott som vi ska ha när vi tittar på Bams unholy union.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar