onsdag 28 september 2011

Hej och hå

Dagarna bara springer iväg och på kvällarna är jag så trött så jag somnar på soffan till varenda tv pogram jag vill se. Suck! Tur det finns repriser av det mesta iaf ;)
Måndags var vi på öppna förskolan, Caspian lekte, Mirabelle myste i myspölen med dom andra bebisarna och jag fikade med dom andra från föräldra gruppen. På kvällen var vi på familjegympa där Caspian härjade runt.
Tisdags var vi på öppna förskolan med Katta och barnen, fikade och lekte. Sen städades det här hemma och kvällen handling.
Idag har Sara varit här på morgonen. Hon hade med sig frallor som vi åt och drack kaffe. Senare under dagen gick vi till farmor och farfar som bjöd på lucnh. Sen har vi tagit det lugnt eftersom Mirabelle har haft ont i magen. Jag har övningskört med mamma i ca 1 timme gick si så där.
Nu har jag ätit ett winebröd och tänkt på min kära morfar som gick bort för 7 år sedan. Som jag saknar honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar