måndag 19 september 2011

Jag har inte ens startat datorn i helgen, jag har inte haft tid helt enkelt.
Förra veckan jobbade Tim över han åkte vid 5.30-6.00 på morgonen och kom hem vid 19.30 på kvällen det var rätt tråkigt. Men jag är glad att han har ett jobb och där han trivs. Men visst saknar jag honom och jag tycker det är jobbigt när barnen och han hinner knappt se varandra.
Så i helgen har vi alltså bara umgåts. 
Träffat massa folk, ätit gott, varit på loppis, fikat här och hos Kith och jag har haft tupperware demo.
Igår kväll spenderade vi några timmar på akuten med Caspian. Han trillade och slog i munnen i asfalten och det rann så mkt blod från honom. Det var jätte otäckt, men som tur var så skulle det läka utav sig själv och tänderna var inte lösa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar