måndag 12 september 2011

Full rulle

Vilken jobbig natt det har varit, vid 4 tiden kände jag bara nä det är ingen ide att försöka sova. Jag sov oroligt och vaknade flera gånger, Tim skallade mig och puttade på mig flera gånger (han är väldigt våldsam i sömnen), Saga skällde till några gånger, regnet väckte mig och sen vaknade Mirabelle vid 4 och ville ha mat. 
Vi har varit på öppna förskolan eftersom det var första träffen med föräldra gruppen. Det var en trevlig grupp tycker jag och jag hoppas vi kommer fortsätta träffas sen. Caspian fick vara ute på öppna förskolan och leka med dom andra barnen medans vi satt i ett rum intill. Jag är glad att jag fick ha med honom även om det märktes att vissa föräldrar på öppna förskolan var sura över att han var där inne själv. Men man kan inte alltid komma överens med alla.
När vi kom hem fick barnen vila lite och jag passade på att läsa psykologi.
Städat, tvättat och diskat har jag gjort och sen lagades det mat. Jag och Caspian fick äta själva eftersom Tim inte hade slutat.
Jag har varit iväg och haft en tupperware deom nu ikväll medans Tim och barnen har varit på familje gympa. Caspian hade tyckte att det var så roligt och han somnade som en stock nu ikväll.
Nu ska jag tvätta bort ansikts masken, skura golven, lägga mig för natten och hoppas på bättre sömn. Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar