fredag 2 september 2011

Helgen är här

I morse vad Tim på jobb intervju, dom skulle höra av sig på måndag men ringde upp efter bara några timmar och berättade att han fick jobbet. Är super glad för hans skull och även för vår skull. Det gynnar ju oss oxå att han fick detta jobbet. Mer skoor till barnen ;)
Vi hade en kanon bra start på morgonen, när Tim kom hem från jobb intervjun vaknade Caspian så dom kom in till mig och Mirabelle som låg i sängen. Där låg vi alla fyra och tittade på nasses stora film, så mysigt!
Syrran och Sebbe kom upp en runda, trevligt :) Caspian tycker det är så roligt att ha sina kusiner på besök.
Jag har varit i skolan medans barnen fick vara hemma med pappa. Fixade lite uppgifter i religionen och sen fick jag samhälls boken.
Blev lite shopping i stan, hårband till Mirabelle och smink till mig.
Ikväll har jag suttit och läst på lite om alpnaerings produkter. Jag använder dom och har gjort sen lite över 1 år tillbaka men jag har knappt någon koll på vad dom innehåller och det vore ju bra att ha när man ska sälja kryddorna! :)
Mirabelle somnade vid 19.00 när vi lagt Caspian för natten så jag antar att hon vaknar om 1 timme. 
Just nu väntar jag på att mina naglar ska torka, jag har gjort fransk manikyr. När dom väl har torkat ska jag krypa ner jämte Tim som snarkar som en stock.

Som många redan vet är jag väldigt glad för att köpa skor vilket inte gäller bara till mig själv utan till mina små gryn oxå. Deras pappa delar tyvärr inte glädjen i sko köpen ;)

1 kommentar:

  1. Skönt att höra, det har alltid gått bra med sov rutinerna här hemma, han sover alltid i sin säng och när han sover för kvällen sover han hela natten och vaknar vid 7 för att äta =)

    Vi har problem med dottern nu som alltid vill sova i sängen med oss sen Lucas kom. Fast vi lägger henne i sängen vaknar hon upp mitt i natten och tar med sig kudden in på vårat rum och lägger sig bredvid oss =)

    Hoppas Tim får jobbet nu da ;)

    Kram

    SvaraRadera