söndag 25 september 2011

Vilken natt

Jag la inte ifrån mig datorn förens kl 00.30, vid ca kl 3.30 kommer Tim hem. Mirabelle vaknade så medans hon fick mat låg jag och Tim och pratade. Sen var jag klar vaken men Tim ville sova. Tillsut lyckades jag somna om. Vid ca 7 vaknade Caspian och grät. Han hade nog drömt något hemskt för han var inte pigg och somnade om igen. Och vi oxå. Men vid 8.30 ville både Amy och Caspian upp. Känns som att det inte blev alls mycket till sömn i natt. Få bli bättre i natt hoppas jag.
Vi hade mys fruskot med frallor, yoggi och oboy.
Vid kl 13.00 lämnade vi Amy hos Roger och dom körde hem till Jönköping igen och vi körde till Mörrum för tupperware/alpnaerings demo. 
Det har varit så roligt att få låna Amy, hon är en sån otroligt härlig unge. Jag älskar mina syskon barn!
När vi kom hem fick Caspian bada och sedan sova. Men han ville inte sova i sin vanliga säng utan han skulle sova i resesängen som vi inte hunnit plock ner. Vår lilla gullunge har en stark vilja <3
Tim tatuerade sen och sen badade han Mirabelle innan hon skulle sova. Sen blev det film.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar