tisdag 26 juni 2012

Födelsedag

I morse kom Tim och barnen in och gav mig frukost på sängen, mysigt. Jag fick fina nya smycken, ett halsband och ett par öronhänge. Bild kommer!
Min farmor kom upp lite senare med blommor och pengar, pappa skulle iväg på möte så vi skille fira en annan dag.
När barnen sov åkte jag och mamma till Karlskrona där jag hade valt ut vad jag ville ha i present. Sen bjöd Sam oss på fika.
Kith kom på besök med en present och även Togflan var här och åt middag med oss.
Caspian den lille stackarn har 39.1 i feber och är inte alls på topp idag.
Men jag har iaf haft en kanon bra födelsedag :)
Jag vann till och med på ytazy när jag & Tim spelade. Stort ! Det måste vara för att det är min födelsedag ;)

1 kommentar:

  1. Vanessa tackar, och GRATTIS till dig också!!! =)

    Hur har ni det? Gick körlektionen bra?

    SvaraRadera