onsdag 13 juni 2012

Idag har det varit hot hot hot!

Tim tog med kidsen ut på äventyr, medans jag fick äran att ta tag i städningen. Tvätt, damsugat och skurat golven!

När dom kom hem var jag super sugen på att gå och äta mjuk glass, men det hade dom tydligen redan gjort så jag fick vara utan :/

Mirabelle har haft lite feber idag från sprutan, men pigg är hon ändå. Hon har varit så glad idag då hon har fått dricka ur ett glas helt själv. Så duktig tjej!

Idag är faktiskt en väldigt stor dag för vår stora pojk. Han har nämligen tagit steget att använda pottan :) Vi har kämpat sen ett halvår tillbaka, men icke! Så fort blöjan har åkt av så har tårana sprutat på honom och han har ropat efter sina älskade blöjor och i stället för att testa pottan har han kissat på golvet. Men ikväll var det inte ens gråt när blöjan åkte av och han talade om att han behövde kissa och vi gick tillsammans in på toaletten och kissade gjorde han! Sen fick han tömma pottan och spola själv. Detta upprepade han 4 gånger. En stolt kille och stolta föräldrar! :)

Det har varit fullt hus här ikväll, Annica, Tofflan och Danne har varit här.

Nu sitter jag och gottar mig med choklad och coca cola framför bloggarna.  Hoppas ni har en trevlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar