torsdag 28 juni 2012

Teori

Jag passar på att plugga körkorts teori vid midnatt, då resten av familjen sover. Jag önskar att teorin kommer fastna i huvudet någon gång. Jag läser och jag läser, men ändå tycks det inte fastna :/
Körlektionen gick väldigt bra och jag blev nästan lite imponerad över mig själv!
I efter middags fick det bli en tripp till frissan för klippning, jämnade bara till håret så ser ingen större skillnad.
Vi tog oss en snabb sväng till Karlssons där det blev lite nytt in handlat och sedan har vi även stor handlat.
När ungarna var lagda för natten passade jag på att övningslöra med mamma.
Caspians feber håller i sig, 39,5 har han legat på idag. Men ingen görkyldnong eller tand på g. Så förhoppningsvis försvinner febern snart.
Nu ska jag läsa en stund till innan jag hör som resten av familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar