torsdag 7 juni 2012

Ont i ryggen

Har otroligt ont i ryggen just nu, har haft det till och från den senaste tiden, man kan ju undra varför. Caspian bär jag knappt och Mirabelle är det oxå sällan jag går och bär på nu mera.
Idag har det städats här hemma, vikt tvätt och diskat upp Tims disk som han hela tiden bara bygger på utan att ta hand om. Suck!
Vi har lekt med troll deg, Mirabelle skulle testa det för första gången men hon tyckte inte alls det var roligt då hon inte fick äta degen. Men Caspian han var så duktig och gjorde en massa fina saker. Och efteråt diskade han upp formarna vi hade använt. Han är så duktig när det gäller disken, så noggrann och tittar så sakerna är rena och fina.
Fram emot kvällen har det varit så himla fint väder så efter middagen gick vi ut på en lite promenad. Mirabelle i vagnen och Caspian på tre hjulingen. Jag och Caspian plockade blommor som vi tog med oss hem. Caspian tyckte dom var så fina!
Innan läggdags har jag läst två lång böker för Caspian (Mirabelle tröttnade en bit in på första), känner mig helt slut i halsen nu.
Barnen verkar har somnat så nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sätta mig med körkorts teorin, denna gången ger jag mig inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar