torsdag 6 oktober 2011

höst

Det är mörkt, lite dystert, blåser och regna, nu är hösten här!
Skulle egentligen åka iväg men så blev det icke. 
I stället ägnades dagen åt städning, lek och besök.
Först kom Sara och Linnea en runda. Sen lite senare kom Kith, Alice och Hubbe.
Blev lite middag när Tim kom hem, sen vidare till Hstad för att hämta Kith. Vi tog oss en tur till Börjes där jag kan lova er att det handlades in lite nytt. Hade valat handla ännu mer, men pengar växer inte på träd!
Jag har även klippt Caspian idag. Jag känner att det blir dyrt i längden om man ska gå till frisören varannan/var tredje månad för klippning så jag tänkte att jag kunde lite frisör. Först blev jag helt förskräckt och tyckte jätte synd om han, men efter en dusch och lite noggrann titt såg det inte så dumt ut iaf. Lite ojämnt blev det men det har alltid varit ojämnt innan oxå.
Nu är jag ny duschad och ska strax krypa ner i sängen, resten av familjen sover.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar