lördag 8 oktober 2011

Lördag i Karlskrona

Natten var ingen höjdare. Mirabelle sov väldigt oroligt och vaknade med jämna mellanrum. Hon skulle ha mat, napp, snutte och ligga tätt inpå mig. Så när väl morgonen kom väckte jag Tim och talade om att han fick ta henne och gå ut på soffan för jag var tvungen att få lite sömn iaf. Fick sova några timmar och vid 11 tiden kom Tim och Caspian in och väckte mig.
Vi åkte in till Karlskrona för lite shopping. Jag hade fått 200 kr i rabatt på HM och sen var det 10 % idag. När det var färdig handlat åkte vi till mamma och Sam på en fika innan det blev hem färd.
Tim skulle iväg på middag med dom han gick med på lernia så jag och barnen är hemma själva ikväll. Båda barnen sover efter middag och badning.
Nu ska jag dricka te och titta på film innan jag oxå kryper ner i sängen.

Tim kom hem med 10 röda rosor igår, dom var så fina <3




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar