måndag 3 oktober 2011

Mega ont

Har mega ont i min mage, kom när vi var på gympa med Caspian innan. Har vilat sen vi kom hem och visst känns det bättre men det gör förbaskat ont i den.Tim har varit snäll och köpte godis till mig som jag ska tröst äta på, inte för att jag tro att magen kommer må bättre utav godiset.

Vi har varit på öppna förskolan/föräldraträff idag. En kvinna var där och pratade om babymassage och baby sim. Det är väldigt intressant, men för mig redan lyssnat på det var det lite segt faktiskt. Men dom andra kommer säkert ha lika stor nytta av det som jag hade när jag gick med Caspian.
Hemma har det städats lite och sen bara slappat.
Nu ikväll har vi ju varit på familjegympan och Caspian stormtrivs verkligen där.

Till Michaela: Den vanliga ledaren på familjegympan var inte där så vet inte helt säkert när nästa omgång starta. Men jag kan tänka mig att det blir i Januari igen. Denna omgången håller på till december tror jag. Du kan ju hoppa in i denna gruppen oxå. Det kostar 120 kr och det är för barn som kan gå upp till 3 år.







 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar