söndag 2 oktober 2011

Underbara helg

Helgen har varit helt underbar :)
Igår köpte vi frallor och åkte hem till Kith, Tom, Alice och Hubbe på frukost. Jätte mysigt :) Medans Tim åkte bort till sin pappa stannade jag och barnen kvar hos dom.
Efteråt åkte vi till brunnsparken och mötte upp Bleckman och Oliwer för lek och fika.
Men när vi väl satt i bilen på parkeringen här hemma kom vi på att vi ville inte sitta hemma och ha tråkigt. Så vi ringde till mamma och frågade om det bjöds på middag. Så¨vi åkte in till mamma och Sam i Karlskrona och hade en jätte trevlig kväll med god mat och sällskap :)
Hemvägen var dock inte trevlig. Dimman slog till och vi såg inte långt framför oss. För er som sätt filmen The Fog kan jag tala om att dimman var precis lika tjocka. Det var så oträckt och vi fick nästan kryp köra hem på E22.
Idag åt vi mys frukost med frallor, ägg och annat gott. 
Därefter blev det barn loppis i folkets hus. Jag blev lite besviken eftersom jag kände att jag inte hann titta ordentligt. Det var så många man kände så det blev mer prat än fynd.
Här hemma har det blivit lite jobb. Jag har haft min första upp startning som blivande team ledare i tupperware. Gick väl lite si så där, men övning ger färdighet :)
Bleckman har varit här ikväll.
Nu har jag min lilla spa söndag, nagel fix och ansikts vård. Fossingarna får jag ta i morgon.

1 kommentar:

  1. Det gick jätte bra tycker jag :-) du kommer bli en bra team Ledare över mej och bleckis :-)

    Kram Tina

    SvaraRadera