måndag 31 oktober 2011

Kaos i hemmet

Jag fattar inte hur vi lyckas. Det ser alltid ut som kriget här, det är stökigt överallt förutom på Caspians rum. Lustigt va? Där borde det vara som värst tycker man men där är vi flitiga på att städa en gång innan middags vilan och en gång innan läggdags.
Jag har ägnat dagen till att göra färdigt dop inbjudan, vika tvätt och diska. Och självklart leka med mina små godingar. 
Mirabelle har fått testa lära gå stolen en pytte stund, hon var så intresserad av ljudet och alla grejerna på den. Men hon når inte ner till golvet ännu. Caspian var lika intresserad utav den och skrattade hela tiden och puttade omkring Mirabelle i den.
Vi har varit på familjegympan ikväll.

1 kommentar:

  1. Roligt att du tittade in hos mig igen, var ett bra tag sen jag var inne på din blogg också. Vilka fina barn du har, stor din lilla tjej har blivit. Och vilket fint namn hon har - Mirabelle. Så fint!

    SvaraRadera