torsdag 27 oktober 2011

Tråk väder

Inget roligt väder alls idag, mörkt och trist. Egentligen har jag jätte mkt att göra, men jag känner lixsom inte för att göra dom sakerna. Jag vill hitta på något i stället. 
Jag borde städa, tvätta, diska, fixa med en del saker inför dopet. Men funderar på att gå till öppna barn gruppen eller vad det heter som kyrkan ha kanske är roligt där eller hälsa på farmor & farfar. Få fundera en sund till innan jag bestämmer mig.

Idag fick Saga sitt 1 års vaccin, hon fyllde i den 30 augusti. Det gick jätte bra och hon var så duktig.
Jag var även på ett väldigt försent återbesök hos barnmorskan. Har fått ny tid den 16 november då vi ska sätta in en spiral. Usch ser inte alls framemot det, tror det kommer göra himla ont!

3 kommentarer:

  1. En riktig lill mamma är hon sen lillebror kom :)

    SvaraRadera
  2. tack för att du tog dig tid att skriva hur ni gör, så man får lite tips :) Gi har prövat det mesta men jag tror faktiskt jag ska pröva lite musik som du skrev. Hon blir alltid så lugn av musik annars så varför inte :)

    SvaraRadera