lördag 29 oktober 2011

Tripp till Växjö

I natt blev det inte många timmars sömn eftersom en utav Tims "vänner" ringde mitt i natten. Mirabelle vaknade fick henne att somna om en stunde sen var hon klar vaken från kl 3.30-7.40 sen fick jag sova till kl 9.00. Trevligt! Förstår inte hur folk tänker när om ringer mitt i nätterna till barnfamiljer bara för att dom är full och vill ha skjuts. Blir vansinnig!!
Trött och jäkligt irreterad gjorde jag mig och barnen iordning för att sedan bege oss till Växjö för shopping. Jag hittade inte överdrivet mkt, men blev ett par skor till Caspian och en mjukisdress till Mirabelle. Tim köpte både skor och byxor till dopet. 
När vi kom hem fick vi besök av Sara, Martin och Linnea :) Caspian var så gosig med Linnea, kramade och klängde på henne.
Köpte en silver ring till Mirabelle förra veckan, har varit super stolt över denna ringen. Frågade Tim vad han hade lagt den och tydligen har han tappat bort den. Så just nu är jag inte så överdrivet glad på honom. Fanns bara 1 i Mirabelles storlek! Jag hoppas verkligen att han hitta den igen.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar