fredag 3 februari 2012

-12

Idag har det varit riktigt kyligt, -12 grader. Och det kändes verkligen när man var ute, men underbart var det ändå.
I natt fick jag faktiskt sova, Tim kom in med Mirabelle innan han åkte till jobbet vid 6.30 i morse. Så utvilade har vi varit idag! Jag ammade henne och sen somnade vi om till kl 8.00.
Gick och mötte syrran och Sebbe på skolan vid 10.00 och sen följde vi med dom hem. Caspian var så glad när han fick leka med alla bilarna Sebbe hade. Mirabelle trillade in i bordsbenet när hon skulle lägga sig ner så hon fick ett blåmärke i pannan. Stackars liten!
När vi kom hem somnade båda barnen och jag somnade oxå.
Efter att Tim hade kommit hem åkte vi och handlade och sedan lagade vi middag.
Barnen fick bada tillsammans idag för första gången vilket dom båda tyckte var jätte roligt. Efteråt blev det fredags mys med chips, russin och bananer i pyjamas.
Jag och Saga har varit ute och gått en lång promenad, vilket var väldigt skönt.
Nu ska jag hoppa in i duschen innan vi lägger oss.









1 kommentar: