tisdag 28 februari 2012

Big Brother

Sitter i sängen och tittar på Big brother, efter detta avsnittet är det dags att sova för mig. Alla i familjen sover sedan ett tag tillbaka..


Idag har det varit en inne dag eftersom vädret inte har varit för roligt.  Vi har städat, tittat på Pippi och lekt. När Tim kom hem från jobbet åkte vi och handlade. 
Jag och Saga har varit ute och gått 1 timme nu ikväll, riktigt skönt. När vi kommer utanför så är porten låst och det går inte att ringa till Tims telefon. Stod och ropade ett bra tag utan resultat. Fördrev tiden med att leka med Saga en stund på gräsmattan och sedan försökte jag ringa och ropa igen. Min nyckel låg fortfarande hos Emma och hennes pappa som varit hund vakt i helgen när vi var iväg. Gick ut på facebook och fick tag på Göran som var hemma så gick bort dit och hämtade min nykel. När vi väl kom hem igen så låg Tim och Mirabelle och sov på soffan. Inte undra på att det inte gick att få tag på honom!
Natti natti på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar