tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag

Har ni haft en trevlig alla hjärtans dag? Vad har ni gjort?


Idag har jag gett mina barn en massa extra kärlek och självklart extra till min man.
I natt fick jag sova så jag var en glad fru som väckte Tim i morse när hans alarm ringde!
Kith kom hit på en fika och en massa prat. Lite senare kom mamma hit med tidning, choklad och kinder ägg till Caspian. 
Jag och barnen gav oss sedan iväg för att handla i snöstormen. Stackars Mirabelle var så ledsen då det hela tiden snöade in. Caspian gillar inte att ha suffleten upp eller att ha armarna innanför vindskyddet så det blev bara värre. Men han brydde sig inte alls om snön.
När vi kom hem lagade jag middag, kyckling paj och sallad. Efter maten åt vi passions & mango dessert, men det var inte gott!
I helgen hade vi glömt att det var alla hjärtans dag så Tim sa ja till att jobba lite ikväll, så därför är det inte så mkt firande idag. Han började vid 6 tiden och håller fortfarande på, men vi befinner oss iaf under samma tak :)
Har varit ute med Saga och gått, men inte ens hon gillade att vara ute i snöstormen så det blev inte så lång runda. Men det blev en lång duch för min del efteråt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar