onsdag 29 februari 2012

Sitter här med en jätte fin fläskläpp. Caspian blev arg när han var tvungen att borsta sina tänder så han skallade mig rätt på läppen. Så har ett djupt jak på insidan av läppen och en fläskläpp, så snyggt!


Idag har vi varit på Öppna förskolan och lekt. Träffade Pia & Wilma där och även några andra :) Mirabelle och Wilma var så söta när dom satt och pratade med varandra när vi fikade. Får mig att tänka på Caspian och Tilde när dom var runt 8-10 månader och vi gick där med dom :)
Åt lunch när vi kom hem och sedan fick barnen vila. Jag somnade till i 30 minuter och sen var jag super pigg igen. Det kunde behövas efter en hel natt med en vaken Mirabelle!
Tims syster och pojkvän har varit här en rund och lämnat av en reså madrass som Caspian ska ha till sin nya säng, när det är dags att byta. 
Vi har varit barnvakt åt Robin och Sebbe ikväll medans Micaela har varit iväg. Caspian blv som vanligt helt sjö vild när hans kusiner finns i närheten. När Mirabelle & Caspian hade somnat tittade ungarna på film och efter en stund hade även Sebbe somnat. Micaela har precis hämtat dom och jag ska ta och vika lite tvätt.


Total kaos efter att har varit vaken i 15 minuter. Made by Caspian

En liten prinsessa i sitt nya hårband och mocasiner från HM

3 kommentarer:

  1. Jag måste säga att du har en jätte fin blogg!

    SvaraRadera
  2. Visst är det otroligt hur fort ett barn kan stöka ner ett helt rum :D

    SvaraRadera
  3. Så stora dom har blivit!
    Hur mår ni?

    Tänk att dom små liven kan stöka till så mycket på så kort tid, det brukar vara samma sak här..

    Hoppas att ditt fläskläpp blir bättre! :) Kram

    SvaraRadera