söndag 3 juli 2011

2 veckor

Idag är vår lilla prinsessa 2 veckor, tiden går så himla snabbt. Jag försöker att verkligen njuta av denna bebis tiden för nu dröjer det mååånga år innan det kommer en bebis till här hemma :)





Vi skippade loppisen idag eftersom det såg ut som det skulle komma världens regnskur. I stället köpte vi fika och våldgästade Bleckmna och Oliwer :)
Blev en runda ner till ÖoB där det handlades lite.
Hemma fick vi besök utav Emlan och Otto, trelvigt :)
Nu har Emlans lille bror varit här oxå :P
Nä nu ska jag ta och ringa min team ledare i tupperware sen ska jag ta och diska. Både Caspian och Mirabelle sover gott.




 

1 kommentar:

  1. Kan förstå dig.. Ibland är min gubbe likadan och det går mig på nerverna som in i hel***e. Men jag tror att män är som dom är, hur man än förklarar och sliter så förstår dom aldrig en.

    Min man var till jätte stor hjälp när dottern föddes, han hjälpte till med allt utan att man bad om det. Böt 70% av blöjorna och matade dottern nästan alla nätter så jag fick sova ut. Kan säga att denna gång är han inte lika intresserad av att utföra alla sysslor =D Han tycker bebis gråter allt för mycket och kaotiskt jämfört med hur Annabelle var när hon var bebis. Grät ALDRIG hehe =)


    Håll ut, vi kan väll hoppas på att vinden vänder snart när bebisarna blir mer roliga att leka med =D Nu är det mest mamma som gosar på ;)


    Kram

    SvaraRadera