lördag 23 juli 2011

Lek och bus

Bleckman och Oliwer har varit här idag. Caspian och Oliwer har busat runt som bara den och en stor del av Caspians rum befann sig i tv rummet helt plötsligt. Ja det var en del att städa sen kan jag lova!
Efter någon timmes inne lek bestämde vi oss för att gå ut en sväng. Pålsson, Mette och Freja följde oxå med ut. 
Tim är fylle chaffis ikväll så bara jag och barnen hemma. Caspian har sovit sen 18.30 och Mirabelle har sovit till och från hela kvällen. Men sedan hon fick mjölkersättning vid 22.00 har hon legat klar vaken. Hon har tydligen missuppfattat att efter ersättningen är det läggdags. Hon verkar dom senaste kvällarna tro att efter ersättningen ska vi vara aktiva några timmar. Jag hoppas hon somar snart så jag kan få lägga mig.

Många tankar går till dom drabbade i Norge, det är så fruktansvärt hemsk det som har hänt. Min brors son bor med sin mamma i Norge och jag är glad att han inte har blivit drabbad.
Hur kan man vara så fruktansvärt hemsk? Jag tycker det borde vara dödsstraff för såna personer som kan göra något sådan!

1 kommentar:

  1. Barngröt :) Typ Semper fullkornsgröt, eller vad man nu kan tänkas ha.

    SvaraRadera