söndag 10 juli 2011

På språng

Vi har knappt varit hemma i helgen den lilla stund vi varit hemma är för att äta och sova annars har det varit fullt fart. Datorn har stått av stäng så jag har bara tittat bloggen och facebook via mobilen och tyvärr kan jag inte uppdatera här på bloggen från mobilen.
Vi har haft den stora makrnaden här i Ronneby då hela stan för en gångs skull livas upp, Tosia bonnadagen. Tyvärr krymper makrnaden mer och mer för varje år och gnällspikarna inne i stan klagar på oväsendet som håller på fredag/lördag vilket gör att dom stänger igen tidigare för varje år.
Men vi har iaf spendera ett antal timmar på tosia så jag har traskat av mig gravid kilorna kan jag tänka mig ;)
Caspian har fått åka karuseller för första gången i sitt liv och det tyckte han va så roligt, som han njöt vår lille prins.
Vi har handlat en del men mest pengar las lustigt nog på marknads mat :P
I övrigt förutom tosia bonnadagen har vi haft besök av Caspians fadder Linda och hennes dotter och barnen fick så fina saker, min bror, Frida och barnen är här nere nu och vi har även träffat min faster och hennes man som hade med sig fina saker till barnen :)
Jag ska lägga upp bilder i morgon eller när jag få tid. Just nu sover barnen och vi tittar på film och jag passar på att göra fransk manikyr på naglarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar