lördag 2 juli 2011

Bra dag/kväll

Det har varit så otroligt kvavt idag så nu behövs det ett rejält ovädet som rensar ur. Inte för att jag gillar oväder, men jag gillar inte heller för mkt värme :P
Va nere hos Sara, Martin och barnen på en fika under dagen. Caspian och Mirabelle fick så fina kläder utav dom! :) 
Åkte hem fixade lita här hemma, sen blev det en runda till Bleckman och Oliwer.
Efter åkte vi hem till Sara, Martin och barnen igen för grillning, jätte god middag bjöd dom på. Efter maten gick vi ner till ÖoB där det var bil träff, men absolut inget att hurra för. Men Caspian var som ett ljus där nere med alla bilarna. Min lilla trollunge så glad han är för bilar, kanske blir en liten bil mekaniker som sin pappa ;) Tim jobbade som bil mekaniker från han var 15-20 år.
Tim är ute och går sista rundan med Saga och Caspian sover så gott, hoppas Mirabelle somnar snart så jag och Tim kan få krypa ner och gosa till en film.
Linnea  med Mirabelle

Victor med Mirabelle

Mina fina pojkar
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar