onsdag 13 juli 2011

LIte bättre

Vilken stressig morgon det blev. Jag ställde klockan på 8.00, Mirabelle väckte mig klockan 7.50 så jag stängde av alarmet och tänkte jag bara skulle amma henne i sängen innan jag gick upp. Men jag somnade om. Vaknade vid 9.05 och klockan 9.30 skulle vi vara inne i stan för att klippa Caspian! Fik stressa som bara den men blev så klart lite sena iaf.
Denna gången gik det lite bättre och klippa aspian. Första gången bara grät han och vägrade sitta stilla. Nu satt han oh tittade mest och det var bara några gånger som han försökte smita undan.
Vi åkte hem till farmor och farfar efteråt, Tim klippte gräset åt dom.
Efteråt blev det hem till syrran och barnen där Roger, Frida och barnen var.
Bleckman har spenderat några timmar här idag oxå.
Har en fruktansvärd huvudvärk just nu och har haft i några timmar. Ipren verkar inte alls hjälpa så när Tim och Saga kommer tillbaka ska jag krypa ner i sängen.

1 kommentar:

  1. Nej det var det faktiskt inte =) Jag hade den roligaste och mest smärtsammaste dagen i mitt liv. Dom fick mig på topp och fick mig att skratta igenom mina värkar när jag använde lustgasen =) Utan alla dom så hade nog inte förlossningen blitt så unik. BM var knappt inne på rummet med oss, vi klarade allt själv till det var dags att krysta förstås =D

    Kram

    SvaraRadera