onsdag 26 september 2012

Klockan 3.30

Tim lät Caspian titta på micke och molle igår, jag anser inte att Caspian är gammal nog för att se såna filmer. Och rätt hade jag nog om det! Vid 3.30 kom Caspian in ledsen över att ha drömt något otäckt och ville inte somna om. Vid 5.45 somnade han äntligen om. Jag tog sov morgon medans Tim var och lämnade dom på förskolan och sedan har jag suttit med skolarbetena.

När barnen var hämtade åkte vi och handlade sedan hem och så blev det middag.
Kim kom en runda och även Katta, Max och Annie. Så det har varit full fart här under kvällen ända fram till läggdags :)

Har suttit med svenskan sedan barnen somnade, måste å ihop att bra inför redovisningen i morgon och är inte riktigt nöjd. Och just nu börjar jag bli trött oxå, himla dålig kombination!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar