söndag 9 september 2012

Den verkliga vardagen

Ja nu är det slut på "ledigheterna", för ca 2 veckor sedan började barnen förskolan och förra veckan började jag skolan. Denna veckan har även gympan börjat, så nu har allt dragit igång.
Mirabelle storm trivs på förskolan och har gjort sen dag 1, det trodde jag faktiskt inte!
Caspian däremot tycker detta har varit lite jobbigt. Han säger flera gånger på vägen dit att han vill hem och gråter vid lämning. Men dom 3 sista dagarna har det gått bättre!
Jag tycker det är jätte roligt att börja skolan igen, även om jag inte har hunnit vara där mer än ett par dagar då jag fått vara hemma och ta hand om inskolningen. Jag läser matte a, svenska b, samhälle b och psykologi a & b. Jag funderar på om jag ska ta och lägga till religion!
Caspian tyckte det var jätte roligt att börja gympan igen, men Mirabelle får vänta en termin till. Jag tror inte hon är redo för gympa, hon hade nog bara gått runt där och tittat på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar