torsdag 13 september 2012

Tummen upp Ronnebyhus!

Caspian sov tack och lov till kl 7, helt ok! 
Lämnade barnen på förskolan, gick hem och satte mig med skol arbetena. 
Vi har haft en lekdejt nu under kvällen med Madde och Lucas, så roligt :) Även Maddes tvillingsyster Tesse var med en stund :)

Blev ni chockade av min rubrik? Jag förstå det ;)
Ronnebyhus har ikväll ordnat en jätte fin och rolig tillställning. här ute på gården. Musiker, hästridning, tips runda och jätte mkt god mat serverades det. Vi drog med oss Madde, Lucas och Tesse på detta tror inte Ronnebyhus hade något emot att det inte var några boende inom Lindvägen. Caspian och Lucas tyckte det var jätte roligt att rida på dom stora hästarna och Caspian blev så ledsen när han inte fick rida mer :/

Efteråt gick vi in till oss och fortsatte lekande en stund till. Nu sover barnen gott och jag ska kolla lite bloggar innan jag lägger mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar